Diana Pirochová

Bakalářská práce

Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu

CRM of the selected bank subject
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer relationship management of selected bank subject. Theoretical part discusses explanation of the term CRM and several reasons why this system should be used. What benefits can bring implementation of this system and what barriers can be in connection with it. Then is also focused on customer value and value for the customer. This thesis also pays attention to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Karel Koliš
  • Oponent: Rostislav Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70145

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management