Diana Pirochová
Bachelor's thesis
Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
CRM of the selected bank subject
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with customer relationship management of selected bank subject. Theoretical part discusses explanation of the term CRM and several reasons why this system should be used. What benefits can bring implementation of this system and what barriers can be in connection with it. Then is also focused on customer value and value for the customer. This thesis also pays attention to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70145
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Karel Koliš
- Reader: Rostislav Petr
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane