Diana Pirochová

Bachelor's thesis

Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu

CRM of the selected bank subject
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer relationship management of selected bank subject. Theoretical part discusses explanation of the term CRM and several reasons why this system should be used. What benefits can bring implementation of this system and what barriers can be in connection with it. Then is also focused on customer value and value for the customer. This thesis also pays attention to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Karel Koliš
  • Reader: Rostislav Petr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70145