Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán – Bc. Martina Vránová
Bc. Martina Vránová
Diplomová práce
Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán
Arnold's Villa in Brno - strategic marketing plan
Anotace:
Arnoldova vila v Brně je v současnosti velmi diskutovaným tématem. Hovoří se o její rekonstrukci a následném využití, přičemž své sídlo zde nalezne několik spolupracujících organizací. Jedná se o Muzeum města Brna, Brněnský architektonický manuál, Meeting Brno a spolek Kulturní centrum Josefa Arnolda. Všechny tyto instituce usilují o začlenění Arnoldovy vily mezi přístupné architektonické památky na …víceAbstract:
Arnold‘s Villa in Brno is currently a highly debated topic. The discussion concerns its reconstruction and subsequent use with the idea of several cooperating organizations establishing their headquarters/(main) offices there. These include the Brno City Museum, Brno Architectural Manual, Meeting Brno and the Josef Arnold Cultural Center. All these institutions are striving to integrate Arnold's villa …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hp2jm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků
Jana Rybářová -
Návrh marketingové strategie nábytkářské firmy
Gabriela Kalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Antonín Mareš -
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum
Kristýna Kurica -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková