Bc. Martina Vránová

Diplomová práce

Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán

Arnold's Villa in Brno - strategic marketing plan
Anotace:
Arnoldova vila v Brně je v současnosti velmi diskutovaným tématem. Hovoří se o její rekonstrukci a následném využití, přičemž své sídlo zde nalezne několik spolupracujících organizací. Jedná se o Muzeum města Brna, Brněnský architektonický manuál, Meeting Brno a spolek Kulturní centrum Josefa Arnolda. Všechny tyto instituce usilují o začlenění Arnoldovy vily mezi přístupné architektonické památky na …více
Abstract:
Arnold‘s Villa in Brno is currently a highly debated topic. The discussion concerns its reconstruction and subsequent use with the idea of several cooperating organizations establishing their headquarters/(main) offices there. These include the Brno City Museum, Brno Architectural Manual, Meeting Brno and the Josef Arnold Cultural Center. All these institutions are striving to integrate Arnold's villa …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře