Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán – Bc. Martina Vránová
Bc. Martina Vránová
Master's thesis
Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán
Arnold's Villa in Brno - strategic marketing plan
Abstract:
Arnoldova vila v Brně je v současnosti velmi diskutovaným tématem. Hovoří se o její rekonstrukci a následném využití, přičemž své sídlo zde nalezne několik spolupracujících organizací. Jedná se o Muzeum města Brna, Brněnský architektonický manuál, Meeting Brno a spolek Kulturní centrum Josefa Arnolda. Všechny tyto instituce usilují o začlenění Arnoldovy vily mezi přístupné architektonické památky na …moreAbstract:
Arnold‘s Villa in Brno is currently a highly debated topic. The discussion concerns its reconstruction and subsequent use with the idea of several cooperating organizations establishing their headquarters/(main) offices there. These include the Brno City Museum, Brno Architectural Manual, Meeting Brno and the Josef Arnold Cultural Center. All these institutions are striving to integrate Arnold's villa …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hp2jm/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků
Jana Rybářová -
Návrh marketingové strategie nábytkářské firmy
Gabriela Kalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Antonín Mareš -
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum
Kristýna Kurica -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková