Marketingová komunikace v mezinárodním kros-kulturním prostředí – Valeriya Anikienko
Valeriya Anikienko
Diplomová práce
Marketingová komunikace v mezinárodním kros-kulturním prostředí
Marketing communication in the international cross-cultural environment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivu kulturních faktorů na výběr strategie mezinárodní marketingové komunikace, s důrazem na komunikaci v internetovém prostředí. V teoretické části jsem se věnovala popisu možných strategií marketingové komunikace vzhledem ke kulturnímu kontextu a současným světovým trendům. Dále je za pomoci sekundární analýzy dřívějších výzkumů prozkoumána otázka působení …víceAbstract:
Master thesis is focused on examining the influence of cultural factors on the choice of international marketing communication strategy, with emphasis on communication in the online environment. The theoretical section is devoted to the description of possible strategies of marketing communication linked to the cultural context and current world trends. Furthermore, with the help of a secondary analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48636
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Real-time Communication in Web Browser
Pavel Smolka -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová