Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů – Michal Polášek
Michal Polášek
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů
Consumer Behaviour Analysis at E-shops Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou chování spotřebitele při nákupu produktů přes internet. V teoretické části jsou uvedeny informace z oblasti spotřebitelského chování, rozhodovacího procesu spotřebitele apod. V praktické části jsou analyzována data získána z marketingového výzkumu, zaměřující se na faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, na proces nákupního rozhodování a na preference a požadavky …viacAbstract:
The aim of this thesis is an analysis of consumer behaviour while purchasing products online. The theoretical part contains information concerning consumer behaviour, consumer decision making process etc. The practical part deals with the marketing research data. It focuses on factors which influence consumer during purchase process, on consumer purchase decision making and on consumer preferences …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Jan Vogl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Generace X, Y, Z a Baby Boomers na trzích práce v České a Slovenské republice se zřetelem na mzdové rozdíly v Praze a Bratislavském kraji
Zuzana Frecerová -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Návrh systému zaměstnaneckých benefitů ve vybraném podnikatelském subjektu a jejich daňové aspekty
Klára Václavíková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková