Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad – Ondřej Sochůrek, DiS.
Ondřej Sochůrek, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad
Marketing Communications of the Farris Bad Hotel Spa
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v marketingové komunikaci vybrané společnosti v turistickém ruchu, kterou představuje hotelové SPA společnosti Farris Bad. Cílem teoretické části bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingové komunikace v turistickém ruchu orientované na služby v regeneraci. Posléze byla definována teoretická východiska a metodika výzkumu …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of the communication mix in the marketing communication of a selected company in the tourism industry, which is represented by the hotel SPA company Farris Bad. The aim of the theoretical part was the creation of a literature search, which is focused on marketing communications in the tourism industry oriented towards services in regeneration. After …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sochůrek, Ondřej. Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová