Kateřina SEDLÁŘOVÁ

Master's thesis

Přístup začínajících učitelů k rozvoji dovednosti mluvení v anglickém jazyce na 1. stupni ZŠ

Novice teachers' approach to the development of English speaking skills in primary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá přístupem začínajících učitelů k rozvoji dovednosti mluvení v anglickém jazyce na prvním stupni základních škol. Cílem práce je prozkoumat představy, obavy a strategie učitelů v této oblasti a zhodnotit úspěšnost jejich pedagogické praxe. Teoretická část se zaměřuje na roli začínajícího učitele, pedagogické teorie a metody výuky anglického jazyka pro děti mladšího školního …more
Abstract:
This master's thesis explores the approach of novice teachers to the development of speaking skills in English at the primary level of elementary schools. The aim of the thesis is to examine the perceptions, concerns, and strategies of teachers in this area and evaluate the effectiveness of their pedagogical practice. The theoretical part focuses on the roles of novice teachers, pedagogical theories …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 5. 2024
  • Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SEDLÁŘOVÁ, Kateřina. Přístup začínajících učitelů k rozvoji dovednosti mluvení v anglickém jazyce na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta