Bc. Ptak Ptak

Bakalářská práce

Využití influencerů v online marketingové komunikaci

The role of influencers in online marketing communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav využití influencerů v online marketingové komunikaci zvolené firmy a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jeho zefektivnění. V teoretické části bude provedeno shrnutí důležitých teoretických východisek kproblematice online marketingové komunikace a influencerů. V praktické části bude představena vybraná firma …více
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to analyse the current situation of use of influencers in online marketing communication in a selected company and on this basis propose its improvements for effectivity. In the theoretical part, the important theoretical data will be presented according to marketing communication with use of influencers. In the practical part, a chosen firm will be presented and an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/v5bk3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management