Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice – Bc. Jolana Spisarová
Bc. Jolana Spisarová
Diplomová práce
Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice
Marketing sSrategy for Supplementary Educational Programmes of the Upper Secondary Technical School of Clothing and Services Vizovice
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu doplňkových vzdělávacích programů pro Střední školu oděvní a služeb Vizovice v návaznosti na realizovaný průzkum zájmu mezi profesionálními kadeřnicemi a kosmetičkami Zlínského kraje a žáky školy posledních ročníků obou oborů. V teoretické části se zabývám problematikou sektoru služeb, do kterého patří i školství, vztahem služeb a marketingu …víceAbstract:
The goal of the thesis is to formulate the marketing strategy for supplementary educational programmes of the Upper Secondary Technical School of Clothing and Services Vizovice according to the implemented exploration of interest among professional hairstylists and beauticians working in Zlín region and also among pupils of the school from final grades of both branches - hairstylists and beauticians …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SPISAROVÁ, Jolana. \textit{Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/doyqix/.
Jak správně citovat práci
Spisarová, Jolana. Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Řízení netržních a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Marketing školy
Lenka KOZÁKOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová