Bc. Petr Kořínek

Bakalářská práce

Náklady na reklamu ve vybrané firmě

Advertising and promotion costs in a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem nákladů na reklamu ve společnosti Trigi, s. r. o. V teoretické části se zaměřuje na formy propagace produktů firmy, tedy osobním prodejem, podporou prodeje, reklamou a public relations. Dále se zabývá efektivitou reklamy. V praktické části je představena firma Trigi, s. r. o. a formy reklamy, které používá. Je proveden rozbor nákladů na reklamu v jednotlivých …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the advertisement costs of the selected company, Trigi, s. r. o. The theoretical part focuses on company products forms of promotion, i.e. personal selling, sales promotion, advertisement, and public relations. It also deals with advertisement effectiveness. Trigi, s. r. o. and the forms of advertisement the company uses are introduced in the practical part. The analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Jaromír Zahrádka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kořínek, Petr. Náklady na reklamu ve vybrané firmě. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní