Marketingová komunikace firmy Estetico Gastro s.r.o. – Lucie Petrickova
Lucie Petrickova
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Estetico Gastro s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Estetico Gastro, s.r.o. Teoretická část objasňuje pojmy z oblasti marketingové komunikace a služeb cestovního ruchu. V rámci praktické části je samostatná kapitola věnovaná konkurenci a její analýze na základě svého subjektivního názoru a zkušeností. Navrhovaná doporučení pak vychází z výsledků marketingového průzkumu, který proběhl technikou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communications of the company Estetico Gastro, s.r.o. (Ltd). The theoretical part explains the terms in the marketing communication and tourism services field. The practical part contains a separate chapter which deals with competition and its analysis based on my personal opinion and experiences. Suggested recommendation therefore comes out of a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/dr0inp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRICKOVA, Lucie. \textit{Marketingová komunikace firmy Estetico Gastro s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dr0inp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Petrickova, L.
26. 4. 2011
Soubory
Veselá, J.
31. 5. 2011