Nela Panchártková

Bachelor's thesis

Strategie online marketingu pro začínající podnik

Online Marketing Strategy for a Startup Business
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the design of an online communication strategy for a startup business. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and promotion. The analytical part is devoted to design an online marketing strategy for the startup business, based on an analysis of its internal environment and the preferences of its potencional customers. The strategy in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Panchártková, Nela. Strategie online marketingu pro začínající podnik. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní