Znovuuvedení minerální vody IDA na český trh – Lucie Mikšovská
Lucie Mikšovská
Diplomová práce
Znovuuvedení minerální vody IDA na český trh
Revitalization of the mineral water IDA to the Czech market
Anotace:
Minerální voda Ida bývala ve svých dobách jednou z nejsilnějších značek na českém trhu minerálních vod. Avšak následkem bankrotu výrobce v roce 2000 byla produkce minerální vody ukončena. V posledních pár letech se začínají objevovat snahy znovu obnovit výrobu a prodej minerální vody IDA. Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti revitalizace minerální vody IDA především zhodnocením aktuální …víceAbstract:
Mineral water IDA used to be one of the most famous brands on the mineral water market in Czech Republic. However, due to the bankruptcy in 2000, the production of Ida was canceled. In last few years, attempts to restore production have started appearing. The main goal of the thesis is to analyze a possibility of mineral water Ida revitalization, doing so mainly by assessing Czech mineral water market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Milan Prause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Znovuuvedení minerální vody IDA na český trh
Lucie Mikšovská -
Relaunch značky Flora v kategórii margarínov
Tatiana Titková -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Rebranding and Marketing Communication
Yulia Zubenko -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova