Bc. Adéla Slánská
Bakalářská práce
Dark Tourism v Praze
Dark Tourism in Prague
Anotace:
V bakalářské práci na téma Dark Tourism v Praze představuji produkt, který jsem vytvořila v podobě dvou temně laděných procházek Prahou. V práci zkoumám a zjišťuji, zda by byl o takový produkt zájem. Stěžejním cílem tedy bylo získání zpětné vazby ze strany potenciálních zákazníků pro možné zdokonalení mých služeb. V teoretické části práce seznamuji čtenáře se základními pojmy cestovního ruchu a marketingu …víceAbstract:
In the Bachelor Thesis called Dark Tourism in Prague I present a product which I have created in the form of two darkly tuned walks through Prague. In the thesis I examine and find out whether is this offer attractive for the market and if the potential clients would be interested in such a product. The main goal, therefore, was to obtain feedback from potential clients for the possible improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/a5t6y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková