Bc. Adéla Slánská
Bachelor's thesis
Dark Tourism v Praze
Dark Tourism in Prague
Abstract:
V bakalářské práci na téma Dark Tourism v Praze představuji produkt, který jsem vytvořila v podobě dvou temně laděných procházek Prahou. V práci zkoumám a zjišťuji, zda by byl o takový produkt zájem. Stěžejním cílem tedy bylo získání zpětné vazby ze strany potenciálních zákazníků pro možné zdokonalení mých služeb. V teoretické části práce seznamuji čtenáře se základními pojmy cestovního ruchu a marketingu …moreAbstract:
In the Bachelor Thesis called Dark Tourism in Prague I present a product which I have created in the form of two darkly tuned walks through Prague. In the thesis I examine and find out whether is this offer attractive for the market and if the potential clients would be interested in such a product. The main goal, therefore, was to obtain feedback from potential clients for the possible improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/a5t6y/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková