Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku – Bc. Monika Smolíková
Bc. Monika Smolíková
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Employer branding in a selected company
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce je budování značky zaměstnavatele. Jejím cílem je nalézt vhodné nástroje pro budování značky zaměstnavatele, které mají zajistit konkurenceschopnost společnosti v daném odvětví. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska v návaznosti na budování značky zaměstnavatele. Objasňuje především …moreAbstract:
The main topic of the thesis is employer branding. Its aim is to find appropriate employer branding tools to ensure the company's competitiveness in the industry. The thesis is divided into 2 main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic theoretical background in relation to employer branding. It mainly explains the concept of employer branding and other related terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smolíková, Monika. Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Management of Business Processes
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights