Bc. Monika Smolíková

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku

Employer branding in a selected company
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce je budování značky zaměstnavatele. Jejím cílem je nalézt vhodné nástroje pro budování značky zaměstnavatele, které mají zajistit konkurenceschopnost společnosti v daném odvětví. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska v návaznosti na budování značky zaměstnavatele. Objasňuje především …more
Abstract:
The main topic of the thesis is employer branding. Its aim is to find appropriate employer branding tools to ensure the company's competitiveness in the industry. The thesis is divided into 2 main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic theoretical background in relation to employer branding. It mainly explains the concept of employer branding and other related terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Smolíková, Monika. Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta