Vojtěch KOBLIHA

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníka s nabízenými službami na příkladu Katedry studií lidského pohybu Ostravské univerzity

Analysis of customer satisfaction with the services offered on the example of the Department of Human Movement Studies at the University of Ostrava
Anotace:
Práce pojednává o spokojenosti studentů s Katedrou studií lidského pohybu. Respondenti, během dotazníkového šetření, studují KSLP. Výsledek práce hodnotí kvalitu vyučování, zázemí univerzity i aktivity s univerzitou spojené. Na základě výsledků jsou navrhnuta vhodná doporučení.
Abstract:
This paper discusses student satisfaction with the Department of Human Movement Studies. The respondents, during the questionnaire survey, are studying the above-mentioned department. The outcome of the work assesses the quality of teaching, the facilities of the university and the activities related to the university. Based on the results, appropriate recommendations are suggested.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOBLIHA, Vojtěch. Analýza spokojenosti zákazníka s nabízenými službami na příkladu Katedry studií lidského pohybu Ostravské univerzity. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta