Analýza spokojenosti zákazníka s nabízenými službami na příkladu Katedry studií lidského pohybu Ostravské univerzity – Vojtěch KOBLIHA
Vojtěch KOBLIHA
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníka s nabízenými službami na příkladu Katedry studií lidského pohybu Ostravské univerzity
Analysis of customer satisfaction with the services offered on the example of the Department of Human Movement Studies at the University of Ostrava
Anotace:
Práce pojednává o spokojenosti studentů s Katedrou studií lidského pohybu. Respondenti, během dotazníkového šetření, studují KSLP. Výsledek práce hodnotí kvalitu vyučování, zázemí univerzity i aktivity s univerzitou spojené. Na základě výsledků jsou navrhnuta vhodná doporučení.Abstract:
This paper discusses student satisfaction with the Department of Human Movement Studies. The respondents, during the questionnaire survey, are studying the above-mentioned department. The outcome of the work assesses the quality of teaching, the facilities of the university and the activities related to the university. Based on the results, appropriate recommendations are suggested.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOBLIHA, Vojtěch. \textit{Analýza spokojenosti zákazníka s nabízenými službami na příkladu Katedry studií lidského pohybu Ostravské univerzity}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dss4il/.
Jak správně citovat práci
KOBLIHA, Vojtěch. Analýza spokojenosti zákazníka s nabízenými službami na příkladu Katedry studií lidského pohybu Ostravské univerzity. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Pohybová aktivita, rekreace a zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Jakub Židlický -
Průzkum spokojenosti a požadavků zákazníka
Tomáš Kolinger -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina