Aplikace digitálních medií v marketingu distributorské outdoorové firmy – Jakub Rydval
Jakub Rydval
Bakalářská práce
Aplikace digitálních medií v marketingu distributorské outdoorové firmy
Using Digital Media in the Marketing Strategy of a Distributor Outdoor Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí digitálního marketingu a jeho využitím v outdoorové firmě. Práce je rozdělena na čtyři části. První část se věnuje definování vymezujících pojmů, mezi než patří marketing, internetový marketing a internet. Zmíněna jsou také charakteristika a vývoj Internetu, rozdíly mezi daty a informacemi, popis fungování tohoto média a jeho uplatnění v oblasti marketingu včetně …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the area of digital marketing and its use in an outdoor company. The thesis is divided into four parts. The first part deals with defining terms such as marketing, internet marketing and the Internet. It also mentions the characteristics and development of the Internet, the differences between data and information, a description how it is functioning and its application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rydval, Jakub. Aplikace digitálních medií v marketingu distributorské outdoorové firmy . Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Internet Marketing
Irina Islentieva
Název
Vložil
Vloženo
Práva