Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti – Bc. Petra Durcová
Bc. Petra Durcová
Master's thesis
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Proposal of a Content Marketing Strategy for Building Trust on a Social Network
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu získávání důvěry nových klientů a budování osobního brandingu na sociálních sítích. První část práce přiblíží téma obsahového marketingu z teoretického hlediska, jeho prvky, nástroje a možnosti využití při budování důvěry a osobního brandingu. Praktická část se bude blíže zaměřovat na analýzu sdíleného obsahu na profesní síti LinkedIn a současné …viacAbstract:
The diploma thesis deals with content marketing in the context of gaining the trust of new clients and building personal branding on social networks. The first part of the thesis introduces the topic of content marketing from a theoretical point of view, its components, tools and possibilities of use in building trust and personal branding. The practical part will focus on the analysis of shared content …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DURCOVÁ, Petra. \textit{Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/dtlnj0/.
Jak správně citovat práci
Durcová, Petra. Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Dominik HERZINA -
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Branding – Its History and New Challenges
Anhelina Luniova -
Facebook jako komunikační nástroj pro branding
Kristýna KUČNIROVÁ -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ -
Vzniká důvěra v demokratické instituce ve škole? Vliv důvěry v učitele na politickou důvěru u adolescentů
Marek Lakota