Uvádzanie na trh potravín s využitím hmyzieho proteínu: návrh a rozpočet marketingovej stratégie. – Jana Gáťová
Jana Gáťová
Bachelor's thesis
Uvádzanie na trh potravín s využitím hmyzieho proteínu: návrh a rozpočet marketingovej stratégie.
Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu: návrh a rozpočet marketingové strategie
Anotácia:
Gáťová, J. Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu: návrh a rozpočet marketingové strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem práce je kvantifikace nákladů marketingové strategie pro potravinářský produkt obsahující hmyzí protein. Literární rešerše se zabývá ekonomickými a environmentálními důvody pro konzumaci hmyzu a legislativní úpravou v České republice …viacAbstract:
Gáťová, J. Marketing of food products using insect protein: the proposal and calculation of a marketing strategy. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The objective of this thesis is to quantify the cost of a marketing strategy for a food product containing insect protein. The literature research deals with economic and environmental reasons for insect consumption and legislation …viacAbstract:
Gáťová, J. Uvádzanie na trh potravín s využitím hmyzieho proteínu: návrh a rozpočet marketingovej stratégie. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Cieľom práce je kvantifikácia nákladov marketingovej stratégie pre potravinársky produkt s obsahom hmyzieho proteínu. Literárna rešerš sa zaoberá ekonomickými a environmentálnymi dôvodmi pre konzumáciu hmyzu a legislatívnou úpravou …viacKľúčové slová
entomofagie hmyzí protein jedlý hmyz marketingová strategie kalkulace marketingové strategie
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GÁŤOVÁ, Jana. \textit{Uvádzanie na trh potravín s~využitím hmyzieho proteínu: návrh a~rozpočet marketingovej stratégie.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/dtytp1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economic policy and administration / Finances / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku
Dominika Sedláková -
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Nikola Vidová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová