Jana Gáťová

Bachelor's thesis

Uvádzanie na trh potravín s využitím hmyzieho proteínu: návrh a rozpočet marketingovej stratégie.

Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu: návrh a rozpočet marketingové strategie
Anotácia:
Gáťová, J. Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu: návrh a rozpočet marketingové strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem práce je kvantifikace nákladů marketingové strategie pro potravinářský produkt obsahující hmyzí protein. Literární rešerše se zabývá ekonomickými a environmentálními důvody pro konzumaci hmyzu a legislativní úpravou v České republice …viac
Abstract:
Gáťová, J. Marketing of food products using insect protein: the proposal and calculation of a marketing strategy. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The objective of this thesis is to quantify the cost of a marketing strategy for a food product containing insect protein. The literature research deals with economic and environmental reasons for insect consumption and legislation …viac
Abstract:
Gáťová, J. Uvádzanie na trh potravín s využitím hmyzieho proteínu: návrh a rozpočet marketingovej stratégie. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Cieľom práce je kvantifikácia nákladov marketingovej stratégie pre potravinársky produkt s obsahom hmyzieho proteínu. Literárna rešerš sa zaoberá ekonomickými a environmentálnymi dôvodmi pre konzumáciu hmyzu a legislatívnou úpravou …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor / specializace:
Economic policy and administration / Finances / Marketing and Trade