Online marketing elektronického obchodu – Bc. Michaela Gracíková
Bc. Michaela Gracíková
Diplomová práce
Online marketing elektronického obchodu
Online marketing of e-commerce
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh změn v online marketingu internetového obchodu Ústnípéče.cz, které podpoří zvýšení návštěvnosti stránek a prodeje zboží. Práce se skládá z části teoretické, analytické a návrhové. S pomocí analýzy PESTE a SWOT jsou v návrhové části navržena opatření, která povedou ke zvýšení návštěvnosti stránek a zvýšení prodeje zboží.Abstract:
The goal of this Master’s thesis is to suggest changes in online marketing of online store Ústnípéče.cz, which will lead to the increase of the amount of traffic and sales. The thesis consists of theoretical, analytical and proposal parts. In the propose part the author uses PESTE and SWOT analysis to suggest steps which will lead to the increase of traffic and sales.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ai3e2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Ing. Edita Koňárková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá