Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti – Bc. Karolína Sobišková
Bc. Karolína Sobišková
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
Psychological aspects of sales promotion aimed at children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá psychologickými aspekty podpory prodeje zaměřené na děti. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak působí na děti mladšího školního věku podpora prodeje a zda je na ně efektivně cílená. A také v dalším případě, jak mohou děti ovlivnit své rodiče při nakupování. Výstupem práce bude sledování situací a podnětů na zaměřené děti. Bylo provedeno objektivní pozorování subjektů …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with Psychological aspects of sales promotion aimed at children. Main goal of the bachelor’s thesis is to find out, how to sales promotion affects children of younger school age and is it effectively targeted at them. Also in another case, how children can influence their parents when shopping. The out put of the work will be monitoring situations and initative for focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gwude/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Lachin Humbatova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková