Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Anzhelika Kuxenko
Bc. Anzhelika Kuxenko
Master's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and customer behaviour analysis
Abstract:
Práce je věnována segmentaci trhu a analýze chování zákazníka. Cílem diplomové práce je provedení podrobné analýzy trhu s alkoholickými výrobky v Kazachstánu a spotřebitelského trhu s hlavním výstupem výzkumu – určením cílových segmentů pro propagaci a nabídku alkoholického výrobku značky Becherovka. Hypotéza č. 1: Becherovka jako alkoholický nápoj je známá, ale není příliš populární v Kazachstánu …moreAbstract:
The work is devoted to the segmentation and analysis of customer behavior. The aim of this thesis is a detailed analysis of the market for alcoholic products in Kazakhstan and consumer market with the main outcome of the research - identifying target segments for the promotion and marketing of alcoholic product brand Becherovka. Hypothesis. 1: Becherovka as an alcoholic beverage is known, but not too …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wtehd/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vstup firmy na zahraniční trhy
Radek Pivoňka -
Mapování trhu pro vstup do segmentu kadeřnických služeb
Filip Dubec -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Positioning České republiky na australském trhu
Daniela-Nadia CLARK -
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Positioning VŠP Jihlava na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí ve vymezeném území.
Jakub Čermák -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček