Bc. Eliška Pechalová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of selected company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace vybrané firmy, konkrétně firmy restaurace a hotel U Vychopňů. Cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení marketingové komunikace formulovat návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace. První kapitola práce je teoretická, která pojednává o marketingu obecně, jeho hlavních složkách a dále je vysvětlena problematika marketingového komunikačního …moreAbstract:
The topic of this Bachelor's Thesis is marketing communication of a selected company concretely of the company restaurant and hotel U Vychopňů. The aim of the bachelors thesis is to formulate proposals for improving existing marketing communication based on the evaluation of marketing communication. The first chapter of the thesis is theoretical, which deals with marketing in general, its main components …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/cp8rx/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
- Reader: Mgr. et. Mgr. Alice Hemerková Bittnerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková