Tvorba, aplikace a vyhodnocení SEO strategie vybraného e-shopu – Bc. Dominik Voženílek
Bc. Dominik Voženílek
Master's thesis
Tvorba, aplikace a vyhodnocení SEO strategie vybraného e-shopu
Creation, application and evaluation of the SEO strategy of the selected e-shop
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice tvorby a implementace SEO strategie s cílem zvýšení organické viditelnosti a návštěvnosti vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem práce je formulovat a aplikovat komplexní SEO strategii na základě předem zpracovaných vstupních analýz a následně posoudit účinnost této strategie. První oddíl teoretické části se zabývá tématem rozvoje internetu a jeho vlivu …viacAbstract:
The Diploma thesis deals with the creation and implementation of SEO strategy in order to increase organic visibility and traffic of a selected e-shop. The main objective of the Diploma thesis is to formulate and apply a comprehensive SEO strategy based on the input analyses and subsequently assess the effectiveness of this strategy. The first section of the theoretical part deals with the topic of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOŽENÍLEK, Dominik. \textit{Tvorba, aplikace a vyhodnocení SEO strategie vybraného e-shopu}. Online. Diplomová práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dw6puq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Využití velkých jazykových modelů pro optimalizaci pro vyhledávače
Vojtěch Kochta -
Využití datové vědy a umělé inteligence v oblasti optimalizace pro vyhledávače
Lukáš Kostka -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses dw6puq dw6puq/4
31. 5. 2024
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024