Jakub Klaučo
Bakalářská práce
Optimalizácia Google AdSense
Optimalizace Google AdSense
Anotace:
Cílem této práce je popsat možnosti internetové reklamy při zpeněžovaní interneto-vého obsahu pro menší vlastníky internetových stránek. Ukazuje možnosti spjaté s využitím Google AdSense a popisuje typy reklamy její optimalizace. Práce je dělena na tři hlavní celky, kde cílem prvního je popsat současně používané formy internetové reklamy a typy reklamy v reklamním systému Google AdSense. V druhém celku …víceAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is to describe possibilities of the internet advertising programs. Thesis is focused on monetizing web content for the owners of smaller web sites. It shows the solutions to the problems connected with the use of Google AdSense, and describes the ad formats and optimization. Thesis is divided into three main parts. Part one contains the current forms of internet advertisement …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je popísať možnosti internetovej reklamy pri speňažovaní webo-vého obsahu pre menších vlastníkov internetových stránok. Ukazuje možnosti späté s využitím Google AdSense a popisuje typy reklamy a jej optimalizáciu. Práca je dele-ná na tri hlavné celky, kde cieľom prvého je popísať súčasne používané formy inter-netovej reklamy a typy reklamy v reklamnom systéme Google AdSense. V druhom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33135
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Martin Žamberský
- Oponent: Štěpán Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33135
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK -
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Lenka Krausová -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Analýza a implementace PPC reklamního systému
Roman Černý -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová