Překonávání obtíží v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na středních školách – Kamila PETROVÁ
Kamila PETROVÁ
Bachelor's thesis
Překonávání obtíží v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na středních školách
Overcoming Difficulties in Speaking within English Language Classes at Secondary Schools
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na výzkum nejčastějších příčin obtíží žáků s mluveným projevem v hodinách anglického jazyka na středních školách a na možnosti jejich překonávání zejména ve vztahu k vytváření bezpečného prostředí třídy a k vedení podporující komunikace ze strany vyučujících. Na základě dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu jsou zmapovány nejčastější příčiny obecných obtíží a bloků …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the research of the most common causes of students' difficulties with speaking in English language classes in secondary schools and on the possibilities of overcoming them, especially in relation to creating a safe classroom environment and to the teachers' management of supportive communication. Based on a questionnaire survey and qualitative research, the thesis maps …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Prošková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVÁ, Kamila. \textit{Překonávání obtíží v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na středních školách}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Arts. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dx84ip/.
Jak správně citovat práci
PETROVÁ, Kamila. Překonávání obtíží v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na středních školách. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English language and literature with a focus on secondary school teaching / AJL-NJ/vSŠ
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA
Názov
Vložil
Vložené
Práva