VYUŽITIE HOSPODÁRSKYCH UKAZOVATEĽOV PRI TVORBE MARKETINGOVÉHO MIXU – Patrik Chamaj
Patrik Chamaj
Bakalářská práce
VYUŽITIE HOSPODÁRSKYCH UKAZOVATEĽOV PRI TVORBE MARKETINGOVÉHO MIXU
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť teoretické poznatky o marketingu, o prvkoch marketingového mixu a ich vplyve na náklady a výnosy spoločnosti. Práca detailne popisuje produkt a jeho vlastnosti, cenu a jej tvorbu, distribúciu produktu na trh a spôsoby komunikácie spoločnosti so zákazníkom. Zásadným a primárnym cieľom práce je však popísať vybranú gastronomickú prevádzku, analyzovať nástroje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide theoretical knowledge about marketing, the elements of the marketing mix and their impact on the company's costs and revenues. The thesis describes in detail the product and its properties, the price and its creation, the product distribution to the market and the way of communication between the company and the customer. However, the fundamental and primary …víceKlíčová slova
marketing management marketingový mix 4P produkt cena distribúcia komunikácia product price place promotion
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a distribúcia v komerčnej banke
Monika Demeterová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Chamaj, P.
14. 4. 2022
Tvrzník, P.
22. 5. 2022