Patrik Chamaj

Bakalářská práce

VYUŽITIE HOSPODÁRSKYCH UKAZOVATEĽOV PRI TVORBE MARKETINGOVÉHO MIXU

Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť teoretické poznatky o marketingu, o prvkoch marketingového mixu a ich vplyve na náklady a výnosy spoločnosti. Práca detailne popisuje produkt a jeho vlastnosti, cenu a jej tvorbu, distribúciu produktu na trh a spôsoby komunikácie spoločnosti so zákazníkom. Zásadným a primárnym cieľom práce je však popísať vybranú gastronomickú prevádzku, analyzovať nástroje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide theoretical knowledge about marketing, the elements of the marketing mix and their impact on the company's costs and revenues. The thesis describes in detail the product and its properties, the price and its creation, the product distribution to the market and the way of communication between the company and the customer. However, the fundamental and primary …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.