Vytrvalost tváří v tvář neúspěchu u hráčů počítačových her – Filip KYSLÍK
Filip KYSLÍK
Bachelor's thesis
Vytrvalost tváří v tvář neúspěchu u hráčů počítačových her
Persistence of gamers when faced with failure
Anotácia:
V souvislosti s hraním digitálních her se v současnosti hovoří o tzv. paradoxu hraní (gaming paradox), kdy hráči vytrvávají v hraní i přesto, že se jim nedaří. Tato práce pak přichází s předpokladem, že je tomu proto, že vytrvalí jsou sami hráči a zároveň lze tuto vytrvalost pozorovat i vně videoherního prostředí. Cílem práce je představení výzkumného návrhu, a tedy i potřebných nástrojů, které lze …viacAbstract:
Alongside gaming topic recently emerges a so-called gaming paradox, which describes a situation when players persist in gaming even though they are facing failures. This work then assumes, that the reason lays in players themselves, who are persistent in first place, and thus this persistence could be observed even outside the videogame environment. The aim of this thesis is to present a research design …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jakub Staněk
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYSLÍK, Filip. Vytrvalost tváří v tvář neúspěchu u hráčů počítačových her. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Device art a prípadová štúdia Device_art festival 2012/2013
Miloš Fecko -
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva