Bc. Libor ZEZULKA

Master's thesis

Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.

Mobile marketing in Anima Publishers s.r.o. company
Abstract:
Tato diplomová práce má svůj cíl v analýze nástrojů mobilního marketingu použitých společností Anima Publisher s.r.o. k propagaci a podpoře svého klíčového produktu AUTO.cz a nových připravovaných produktů či služeb mezi čtenáři v oblasti B2C a inzerenty v oblasti B2B. Práce zároveň poskytuje návrhy na další využití mobilního marketingu za dosažením stanovených cílů. Rozboru aktuální situace a návrhům …more
Abstract:
The goal of these graduation theses is to analyze mobile marketing tools used by Anima Publishers Company to promote and support its crucial product AUTO.cz and other products or services which are in the process of preparation. Both B2B and B2C segments were taken into consideration. The actual state analysis and suggestions of improvements precedes the analysis of current position of mobile marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier: 4922

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZEZULKA, Libor. Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2017

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications