Návrh marketingové strategie pro firmu prodávající řešení v oblasti kotlů na tuhá paliva – Bc. Tomáš CHLOPČÍK
Bc. Tomáš CHLOPČÍK
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro firmu prodávající řešení v oblasti kotlů na tuhá paliva
Marketing Strategy Proposal for a company selling solutions in the field of solid fuel boilers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Novitera, a. s. Práce je rozdělena do celkem 10 kapitol, přičemž prvních 5 kapitol se týká teoretické části práce a druhých 5 kapitol pak praktické aplikaci. Teoretická část práce je věnována problematice marketingu a plánování jeho strategické části, vč. teoretického rámce situační analýzy, návrhů marketingových strategií …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing strategy proposal for the company Novitera, a. s. The thesis is divided into 10 chapters. While the first five chapters are connected with the theoretical part of the thesis, the second five chapters refer to its practical application. Theoretical part consists of marketing matters and a planning of its strategic part, including theoretical framework of situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLOPČÍK, Tomáš. \textit{Návrh marketingové strategie pro firmu prodávající řešení v oblasti kotlů na tuhá paliva}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/dz57lg/.
Jak správně citovat práci
CHLOPČÍK, Tomáš. Návrh marketingové strategie pro firmu prodávající řešení v oblasti kotlů na tuhá paliva. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec