Product placement v České republice a Rusku – Anton Lazouski
Anton Lazouski
Diplomová práce
Product placement v České republice a Rusku
Product placement in the Czech Republic and in Russia
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo porovnat využití a vnímání reklamní techniky product placement v České republice a v Rusku. Zaměřuje se především na využití této techniky ve filmech a televizních seriálech. V první řadě vymezuje product placement, krátce popisuje jeho historii, měření efektivity a příklady jeho úspěšného a neúspěšného využití. Následně porovnává právní rámec upravující product placement …víceAbstract:
The goal of this Master's Diploma Thesis was to compare the use and perception of the product placement promotion technique in the Czech Republic and in Russia. It focuses mainly on the use of this technique in films and TV shows. First of all, the term product placement is defined, its history and measuring of its effectivity are described briefly, plus some examples of successful and unsuccessful …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36347
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
Elizaveta Murashova -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Attitudes to pay per use Product Service Systems
Faith Ngoya