Theatre Improvisation in English and its Influence on Foreign Language Anxiety – Bc. Hana Vrtalová
Bc. Hana Vrtalová
Diplomová práce
Theatre Improvisation in English and its Influence on Foreign Language Anxiety
Theatre Improvisation in English and its Influence on Foreign Language Anxiety
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá divadelní improvizací v kurzu vyučovaném v cizím jazyce a tím, jak ji vybraní respondenti vnímali z hlediska jejího vlivu na jejich úzkost z mluvení v tomto cizím jazyce. V teoretické části pojednávám o dramatu ve vzdělávání, uvádím stručnou historii divadelní improvizace a rozebírám úzkost z mluvení v cizím jazyce. Empirická část práce obsahuje analýzu odpovědí třech …víceAbstract:
This Master thesis focuses on theatre improvisation in a foreign language classroom and how its selected respondents perceived it in terms of its influence on their foreign language anxiety. The theoretical part concerns drama in education, a brief history of theatre improvisation, and foreign language anxiety and its potential sources. The empirical part contains an analysis of responses of three …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ipv8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Vybrané aspekty komunikace v cizím jazyce u porodních asistentek v Brně
Kateřina Simrová -
Řečové akty žádosti a omluvy formulované českými studenty v anglickém jazyce (L2). Analýza potřeb.
Marie Lahodová Vališová -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Komunikační dovednosti všeobecných sester v cizím jazyce
Ivana Poláčková -
Motivace zaměstnanců ke studiu cizích jazyků v prostředí německé firmy sídlící v České republice
Kamila Kohoutková -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová