Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky – Pavla Horešovská
Pavla Horešovská
Bachelor's thesis
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Methods, forms and instruments of banking marketing and PR politics
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR metodami v bankovním sektoru. Přestože metody PR lze zařadit do oblasti marketingu, je jim v této práci věnována speciální kapitola, a to pro zásadní význam, jaký PR v bankovní oblasti bezpochyby má. Práce je uvedena kapitolou, která shrnuje některé poznatky z oblasti marketingu na obecné úrovni. Jestliže je v této první kapitole zdůrazňována všeobecná platnost …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vvqj8/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
- Supervisor: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOREŠOVSKÁ, Pavla. \textit{Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/e223dd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar