Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Eva Hájková
Bc. Eva Hájková
Master's thesis
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Abstract:
This thesis describes theoretical view of the launch process of a specific product "TVOJA Hruška" on a saturated market of the spirits, using all available tools of Integrated marketing communications (IMC). The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to explaining the concept of IMC. The practical part is devoted to the proposal of real communication …viacAbstract:
Podstatou tejto diplomovej práce je teoretický pohľad na postup uvedenia nového produktu „TVOJA Hruška“ na saturovaný trh liehovín s využitím všetkých dostupných nástrojov integrovanej marketingovej komunikácie. Diplomová práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa venuje vysvetleniu pojmov integrovanej marketingovej komunikácie. Praktická časť sa venuje už samotnému návrhu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m067c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk