Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu – Miroslava Vajčnerová
Miroslava Vajčnerová
Bachelor's thesis
Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu
The Promotial Campaign Creation in the Public Interest
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s návazností na tvorbu propagačních kampaní ve veřejném zájmu. Teoretická část shrnuje odbornou terminologii a vzhledem k zaměření praktické části na projekt pro městskou policii je teoreticky zmapován nejen obecný marketing, ale i oblast marketingu v neziskové sféře. V praktické části je vymezen zkoumaný problém, kterým jsou útoky podomních …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the area of the nonprofit sector with a connection to crea-ting public interest promotion campaigns. The theoretical part summarizes scholarly ter-minology. Due to the focus of the practical part on the municipal police, both general mar-keting and marketing of nonprofit organizations are discussed. The practical part defines researched problem of house sellers attacks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Dokulil
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vajčnerová, Miroslava. Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu. Uherské Hradiště, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Process engineering / Risk Control
Práce na příbuzné téma
-
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Analýza neúspěšných influencer marketing kampaní
Ismar Begič -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová