Lenka Malá
Bachelor's thesis
Archeoparky jako atraktivita cestovního ruchu
Archeoparks as a tourist attraction
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na kulturní cestovní ruch, konkrétně na archeoparky v České republice. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se témat: kulturně-historický potenciál, kulturní cestovní ruch, segmentace, marketing v cestovním ruchu, marketingová komunikace a experimentální archeologie. V praktické části je využita metoda pasportizace na konkrétní archeoparky České republiky …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on cultural tourism, specifically on archeoparks in the Czech Republic. In the theoretical part, basic terms related to topics: cultural-historical potential, cultural tourism, segmentation, marketing in tourism, marketing comunication and experimental archeology are defined. In the practical part, the passporting method is used for specific archeoparks of the Czech …moreKeywords
Kulturně-historický potenciál kulturní cestovní ruch marketing cestovního ruchu segmentace marketingová komunikace komunikační strategie experimentální archeologie archeoparky Cultural-historical potential cultural tourism tourism marketing segmentation marketing comunication communication strategy experimental archeology archeoparks
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/s46qn/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Kulturně-historický potenciál turismu v Mexiku
Barbora Paštiková -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová -
Marketingová komunikace Institutu experimentální a klinické medicíny
Eva Markytánová -
Kulturní cestovní ruch jako nástroj rozvoje regionu
Jitka Hurtová -
Předpoklady cestovního ruchu Podleského vojvodství s důrazem na kulturní cestovní ruch
Veronika Šoukalová -
Vojenský cestovní ruch v Polsku se zaměřením na významná bojiště a pevnosti a jejich porovnání s obdobnými lokalitami v České republice
Veronika Lorencová