Archeoparky jako atraktivita cestovního ruchu – Lenka Malá
Lenka Malá
Bakalářská práce
Archeoparky jako atraktivita cestovního ruchu
Archeoparks as a tourist attraction
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na kulturní cestovní ruch, konkrétně na archeoparky v České republice. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se témat: kulturně-historický potenciál, kulturní cestovní ruch, segmentace, marketing v cestovním ruchu, marketingová komunikace a experimentální archeologie. V praktické části je využita metoda pasportizace na konkrétní archeoparky České republiky …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on cultural tourism, specifically on archeoparks in the Czech Republic. In the theoretical part, basic terms related to topics: cultural-historical potential, cultural tourism, segmentation, marketing in tourism, marketing comunication and experimental archeology are defined. In the practical part, the passporting method is used for specific archeoparks of the Czech …víceKlíčová slova
Kulturně-historický potenciál kulturní cestovní ruch marketing cestovního ruchu segmentace marketingová komunikace komunikační strategie experimentální archeologie archeoparky Cultural-historical potential cultural tourism tourism marketing segmentation marketing comunication communication strategy experimental archeology archeoparks
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s46qn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Kulturně-historický potenciál turismu v Mexiku
Barbora Paštiková -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová -
Marketingová komunikace Institutu experimentální a klinické medicíny
Eva Markytánová -
Kulturní cestovní ruch jako nástroj rozvoje regionu
Jitka Hurtová -
Předpoklady cestovního ruchu Podleského vojvodství s důrazem na kulturní cestovní ruch
Veronika Šoukalová -
Vojenský cestovní ruch v Polsku se zaměřením na významná bojiště a pevnosti a jejich porovnání s obdobnými lokalitami v České republice
Veronika Lorencová