Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků – Ondřej Třetina
Ondřej Třetina
Master's thesis
Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků
Building up ASUS brand awareness among university students as a target group
Abstract:
Diplomová práce na téma "Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků" pojednává o vedení efektivní komunikační strategie zaměřenou na určitou cílovou skupinu. Firma ASUS patří mezi největší světové výrobce IT produktů s velmi silnou pozicí také v České republice. ASUS v současné době komunikuje značku spíše na jiné cílové skupiny než jsou vysokoškoláci. Na vysokoškoláky se zaměřuje …moreAbstract:
Thesis on the theme "Building up ASUS brand awareness among university students as a target group" is about an effective communication strategy aimed at specific target group. ASUS is one of the world's largest manufacturer of IT products with a very strong position in the Czech Republic. ASUS currently communicates the brand rather to other target groups. The communication to university students is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 1. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26176
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Lukáš Herout
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová