Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků – Ondřej Třetina
Ondřej Třetina
Master's thesis
Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků
Building up ASUS brand awareness among university students as a target group
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků" pojednává o vedení efektivní komunikační strategie zaměřenou na určitou cílovou skupinu. Firma ASUS patří mezi největší světové výrobce IT produktů s velmi silnou pozicí také v České republice. ASUS v současné době komunikuje značku spíše na jiné cílové skupiny než jsou vysokoškoláci. Na vysokoškoláky se zaměřuje …viacAbstract:
Thesis on the theme "Building up ASUS brand awareness among university students as a target group" is about an effective communication strategy aimed at specific target group. ASUS is one of the world's largest manufacturer of IT products with a very strong position in the Czech Republic. ASUS currently communicates the brand rather to other target groups. The communication to university students is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Herout
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová