Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY ) – Ing. Štěpán Masojídek
Ing. Štěpán Masojídek
Bachelor's thesis
Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )
Real estate magazine as an instrument of integrated marketing communication of Concept 2M spol. s r.o. (magazine REAL CITY)
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na marketingový mix, integrovanou marketingovou komunikaci a jejich využití na trhu. V teoretické části jsou popisovány základní i rozšířené formy marketingového mixu, nové trendy a inovace působící v dnešní době na trh. Volba jednotlivých nástrojů marketingového mixu je pro firmu zásadní otázkou. Jak jsou ve vybrané společnosti tyto prvky využívány, tvoří aplikační část práce …moreAbstract:
This work focuses on the marketing mix, integrated marketing communication and its use on the market. There are the basic and extended forms of the marketing mix, history, new trends and innovations in today’s market described in the theoretical part. The various instruments of the marketing mix are key issues for the company. The fact how the companies selected elements are used creates the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uddpv/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2012
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASOJÍDEK, Štěpán. \textit{Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/e3d8b1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček