Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY ) – Ing. Štěpán Masojídek
Ing. Štěpán Masojídek
Bakalářská práce
Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )
Real estate magazine as an instrument of integrated marketing communication of Concept 2M spol. s r.o. (magazine REAL CITY)
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na marketingový mix, integrovanou marketingovou komunikaci a jejich využití na trhu. V teoretické části jsou popisovány základní i rozšířené formy marketingového mixu, nové trendy a inovace působící v dnešní době na trh. Volba jednotlivých nástrojů marketingového mixu je pro firmu zásadní otázkou. Jak jsou ve vybrané společnosti tyto prvky využívány, tvoří aplikační část práce …víceAbstract:
This work focuses on the marketing mix, integrated marketing communication and its use on the market. There are the basic and extended forms of the marketing mix, history, new trends and innovations in today’s market described in the theoretical part. The various instruments of the marketing mix are key issues for the company. The fact how the companies selected elements are used creates the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uddpv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASOJÍDEK, Štěpán. \textit{Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e3d8b1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček