Bc. Lada Váňová

Diplomová práce

Komunikační strategie autosalonu Fiat

A Communication Strategy of Fiat Auto Show
Anotace:
Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie autosalonu Fiat popisuje ve své teoretické části marketinkovou komunikaci, komunikační strategii, její proces a obsah. Tuto část uzavírá vymezení metodologie, která slouží k aplikaci v praktické části. Jsou zde také stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostřední, analýzu konkurence …více
Abstract:
The topic of this thesis is A Communication Strategy of Fiat Auto Show. A theoretical part describes a marketing communications, a communications strategy, its process and a con-tent. This part is concluded by a methodology which is used to the application in the practi-cal part. The practical part contains analysis of the external and internal enviroment, an analysis of competition and a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Váňová, Lada. Komunikační strategie autosalonu Fiat. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe