Finanční sektor jako významný faktor digitalizace v České republice – Lukáš Gembčík
Lukáš Gembčík
Diplomová práce
Finanční sektor jako významný faktor digitalizace v České republice
Financial sector as an important factor of digitization in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá digitalizací finančních institucí v České republice, zejména novými trendy jako umělá inteligence, datová analytika, cloudové služby, blockchainové technologie či internet věcí. Cílem práce bylo zhodnotit úroveň digitální zákaznické zkušenosti z pohledu zákazníků finančních institucí a nabídnout přehled oblastí, ve kterých své produkty a služby finanční instituce mezi lety …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the digitization of financial institutions in the Czech Republic, especially with new trends such as artificial intelligence, data analytics, cloud services, blockchain technologies or the Internet of Things. The aim of the work was to evaluate the level of digital customer experience from the perspective of customers of financial institutions and offer an overview of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79597
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Jakub Jedlinský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79597
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
Fortune Nwaiwu -
Customer Experience
Matej Sršeň -
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zuzana Sleziaková -
The positive effects of Covid 19 on digital transformation: Evidence from the banking sector of Ghana
Gyasi Yeboah -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji