Vzdělávání žáka s Dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga – Barbora VOHRALÍKOVÁ
Barbora VOHRALÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka s Dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Education of a student with child autism at a regular elementary school from the point of view of teacher's assistant
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o vzdělávání žáka s dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga. Hlavním cílem práce je analýza edukačního procesu žáka v běžné základní škole. Práce je členěna na část teoretickou, která popisuje dělení poruch autistického spektra, popisuje základní principy a východiska inkluzivního vzdělávání a v poslední fázi popisuje specifika vzdělávání osob …víceAbstract:
The thesis is about the education of a pupil with childhood autism in a primary school described from the perspective of a teacher's assistant. The main purpose of the thesis is to analyze the pupil's educational process in a common primary school. The work is divided into a theoretical part, which describes the division of autistic spectrum disorders, describes the basic principles and bases of inclusive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOHRALÍKOVÁ, Barbora. Vzdělávání žáka s Dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Asistent pedagoga v edukaci integrovaných žáků do běžných tříd základních škol
Barbora Křepelková -
Úloha asistenta pedagoga ve vzdělávání žáka s dětským autismem v mateřské škole
Klaudie Šuterová -
Role asistenta pedagoga při integraci dítěte s DMO v mateřské škole
Blanka Němcová