Mgr. Hana Cvanová
Diplomová práce
Styly učení romských žáků
Learning Styles of Roma Pupils
Anotace:
Tato práce se zabývá styly učení romských žáků druhého stupně základní školy, porovnává je se styly učení neromských žáků a zkoumá jejich vliv na školní prospěch. Pomocí dotazníku LSI autorů Dunnové, Dunna a Price byly nalezeny rozdíly v učebních stylech romských a neromských žáků, dále mezipohlavní rozdíly a souvislost prospěchu a stylu učení. Diskutovány jsou možné příčiny a důsledky těchto zjištění …víceAbstract:
The learning styles of elementary aged Roma pupils were investigated, they were compared with learning styles of non-Roma pupils and further their relation to academic achievement was examined. The Learning Style Inventory (LSI) (Dunn, Dunn & Price) was used. Differences in learning style were found between Roma and non-Roma pupils, also sex differences and connection between learning style and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vz5u1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2006
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Selected Barriers in Intercultural Business Communication
Alžběta Omelková -
Mentalita dětí z vietnamského etnika na 1. stupni ZŠ z hlediska interkulturní psychologie
Jana BARTOŠOVÁ -
Metodiky práce a způsoby komunikace v organizacích zaměřených na interkulturní práci s vietnamskou komunitou
Phuong Dung Nguyenová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Lucie Chlumská -
Styly učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Pavla Burešová -
Školní prospěch romských dětí navštěvující program doučování v SaSM - DDM ČB a jejich povědomí o rizikovém chování
Jana RŮŽIČKOVÁ