Mgr. Hana Cvanová

Diplomová práce

Styly učení romských žáků

Learning Styles of Roma Pupils
Anotace:
Tato práce se zabývá styly učení romských žáků druhého stupně základní školy, porovnává je se styly učení neromských žáků a zkoumá jejich vliv na školní prospěch. Pomocí dotazníku LSI autorů Dunnové, Dunna a Price byly nalezeny rozdíly v učebních stylech romských a neromských žáků, dále mezipohlavní rozdíly a souvislost prospěchu a stylu učení. Diskutovány jsou možné příčiny a důsledky těchto zjištění …více
Abstract:
The learning styles of elementary aged Roma pupils were investigated, they were compared with learning styles of non-Roma pupils and further their relation to academic achievement was examined. The Learning Style Inventory (LSI) (Dunn, Dunn & Price) was used. Differences in learning style were found between Roma and non-Roma pupils, also sex differences and connection between learning style and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta